Både ponny och häst skall trimmas

Imorgon ska jag upp med tuppen klockan 07.00 och äta frukost och klä på mig ridkläderna.
Sedan ska jag ta mig en powerwalk till stallet och fixa alla stallsysslor och sedan ta in och göra iordning Minnah.
Därefter ska vi ner till paddocken och bland annat trava bommar men mest blir det dressyrridande.
När vi är klara så blir det samma visa med Bookie.
Fixa stallsysslorna och sedan skritta ner till paddocken och trimma och sedan skritta hem.
Båda skrittades ut i skogen idag så imorgon kör vi på igen.
Har ni tur fotar någon så då kommer bilder,men som sagt vem vet jag inte än satt ^^
 
Så både ponny och häst ska få sig ett dressyrpass i paddan imorgon,hur det kommer gå återstår att se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0