Alla hästar i stallet

Moncina,men kallas till vardags ''Minnah''
Sto
Född: 1998
Ras: Okänd,håller på att forska om det men hon är iallafall en Dansk import
Äg: Jag (Sandra Öhman)
 
 
Runnbäckens El Elyon,som till vardags kallas ''Elyon''
Valack
Född: 2000
Ras: Arab/Welsh Mountain
Äg: Natali Öhlen
 
 
Alva
Sto
Född: 2000
Ras: Gotlandsruss
Äg: Maggiz Åkerlund
 
 
Lappborken,som till vardags kallas ''Borken''
Valack
Född: 2000
Ras: Nordsvensk
Äg: Eva Öhlen
 
 
Vill ni att jag ska göra en riktig beskrivning av dom alla i hanteringen & ridningen får ni kommentera denna bild  :)
 
Isåfall beskiver jag hur jag uppfattar dom ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie

gör det!:)

2012-07-16 @ 21:22:41
URL: http://astraropper.blogg.se
Postat av: Natta

Gör det !:D

2012-07-16 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0