10 saker ni inte visste

För någon vecka sedan råkade jag köra över en liten fågel med cykeln
 
När jag var liten var jag skiträdd för Mr.Bean,fick panik när jag såg han och började grina osv
 
Jag klarar inte av när folk inte vågar stå för deras åsikter
 
Jag kommer fortsätta att hålla på med parellimetoden hela livet och när jag blir stor vill jag hjälpa andra med det
 
Jag vill inte åka utomlands igen
 
När jag gick i 5:an var jag världens största fjortis
 
Jag vill färga dipdye men vågar inte
 
Jag är allergisk mot smink,tomater,diskmedel,katter som fäller,klor haha
 
Jag ska satsa stenhårt i 9:an,jag har alltid siktat högt men jag ska verkligen kämpa,kämpa kämpa då
 
Jag gick inte på Gatufetsen,usch
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0