Sanningar

Kör på lite sanningar om både mig och kanske någon om Minnah :)

1.Jag avskyr när jag säger något utan att bli besvarad,de bara är tyst.
2.Jag pratar oavbrytet,oftast om precis ingenting.
3.Jag har väldigt lätt till skratt,lite för lätt när klockan passerat 00.00.
4.Jag älskar att shoppa,kläder och hästsaker.Kan aldrig få nog av det <3
5.Jag äger alldeles för mycket hästsaker,och det värsta är att halva alla mina saker är oanvändna.Allt från träns till shabrak,grimmor,lindor och jag vet inte vad.
6.Jag stör mig på allt.
7.Jag har en extrem städmani,allt ska vara modernt och snyggt och alldeles rent.
8.Jag tänker på tok för mycket,levar inte i nuet iallafall.Den saken är säker...
9.Jag ska ha en minigris när jag blir stor.
10.Jag bor i stallet,det är mitt hem.Är där hela tiden.
11.Jag föredrar en skål med hallon och en smoothie framför värsta godisskålen och drickan.
12.Minnah är 145 cm i mankhöjd
13.Jag har en bomlös sadel,världens skönaste dessutom.
14.Rihanna har alltid varit min idol,älskar hon<3
15.Min huvudvärk försvinner genom att jag lyssnar på Ullrik Munther
16.Jag är beroende av Riding club championship på facebook.
17.Jag tror jag är gluten och laktos känslig då jag får kramp i magen när jag äter något som innehåller det.
18.Jag kommer dö i tidig ålder i typ leukemi,känner det på mig.
19.Ända sedan jag var liten har jag haft som en förmåga att ```tala med de döda´´,det låter konstigt men det är så.
Jag känner på mig,får bilder,namn och årtal i mitt huvud.
20.Jag älskar tv serien revenge,<3


Kommentarer
Postat av: Melina

hihi gillar bilden :')

2012-02-17 @ 20:59:16
URL: http://goldenhorses.blogg.se/
Postat av: Melina

sv: hihi ja det är aas mjukt och bra läder också! :D Han är väll runt 145 tror jag :>

2012-02-17 @ 22:11:04
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0