Missförstånd?

Fina saker! Du borde verkligen köpa ett pessoa eftersom hon verkar så himla pigg och stark! Dem underlättar väldigt mycket, man slipper sitta och dra i hästen. Dessutom är det ett bett som gör så hästen går i en fin form. Dom finns på hööks för ungefär 229 kr.

Trevlig blogg med fin header och design!

/Maria

Fick detta meddelande?
För det första så är min ponny pigg ja,men hon har stått i ett halvår.Skulle inte du ha spring i benen då?
Hon är långt ifrån stark,visst hon kan ligga på i bettet och bli tung men aldrig stark.Hon är helt kontrollbar och känslig för hjälperna så aldrig skulle jag stoppa in ett pessoa i hennes mun.Är så emot pessoa bett som man kan bli,jag skulle aldrig göra det för 5000 eller mer.Tycker du borde läsa på lite om bett och ta reda lite på hur hon är innan du kommer och säger vad min ponny ska ha för bett.Jag vet nog bäst själv,hackamore,tredelat,bettlöst eller tvådelat ska det vara.Punkt slut.Bettet tvingar ner hästarna i form,det ger ett sådant tryck.Jag tog hem min ponny för prick två veckor sedan idag,det första jag gör är inte att jobba henne i form,utan lära känna henne.
Hade det kostat en krona,aldrig skulle jag köpa det.Och vadå sitta och dra i hästen?det var det värsta jag hört.Själv rider jag på lång tygel eller håller ett stöd,inte mer.

Tack för att du tycker att bloggen är trevlig,roligt att höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0