Min gofia

Red 3-kanten idag,hade tänkt ta två varv men klockan tickade iväg.Testade vid ett tillfälle men gav sig på en gång.Jobbade lite med att ställa,för att inte tänka så mycket på omgivningen.Lite jobbigt då hon inte har dom rätta musklerna,men någon gång måste man ju börja ;)Hon skötte sig lysnade annars,kom en skoter.Inte farligt alls enligt henne,den hade dessutom 2 snowracers bakom sig.Men är jag lugn så blir ju hon det,för sådan ryttare sådan häst ;D
Får vara allt för idag.
Skulle behöva plugga spanska,hmm.Frågan är om jag orkar.Idag ska jag iallfall kolla på mammor och minimodeller.Imorgon är det ju Top Model Sverige,på onsdag mästerkocken och torsdag Revenge,favortiserien  där då.Kommer inte hinna med mig.Stressad.com här då.Nej nu ska jag kila,byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0