Hatar rubriker

Ska försöka vara kortfattad idag,för en gångs skull.
Kom till stallet vid ca 11.30.Mockade,maten var gjord.Mamma mockade hagen medans.Sedan chillade vi i hagen en stund,tränade puss.Därefter tog jag ut henne ur hagen,gav henne en tuss hö och gjorde iordning henne.Det var ju så himla bra väder,lika bra att vara ute så mycket som möjligt då ju.Hon fick stå ute på stallplanen och käka,om ni inte förstod det :)Sedan red vi upp efter kvarsättsvägen en bit.Testade vid två tillfällen men insåg på en gång att det inte var någon ide att köra med mig.Då var det inge roligt tyckte hon.Travade lite idag och gud så kul det var tyckte hon,hon var så himla glad :')När vi var hemma tog jag av henne sakerna och borstade av lite snabbt.Släppte ut henne i hagen,tränade puss,gav dom lunchen.Sedan åkte jag hem.Här får ni en bild på min björn när han gör spansk skritt,hahahahha.Vi kallar det så.....:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0