bakdags

Kom som sagt hem vid 2,har bara latat mig sedan dess.Typ stätat och kollat på tv men inget mer.Ska baka kladdkake muffins och något mer,får se vad.Kanske chokladbollar till mamma,om jag orkar.Känner redan nu att jag inte gör det haha.Ska kolla på ponnykuten,duscha och göra kemi läxan ikväll.åhhhh jag orkar inte.Nej nu ska jag gå och gräva en grav och lägga mig i den,sedan be någon täcka över den.Eller innan det måste jag bara säga att det var kul att höra att ni ville se bilder ifrån idag,dock är dom sämst,men även att ni kommenterat så pass bra.Ett plus i kanten till er ;)Tog bilderna på mobilen så om det inte dampar kommer dom sen.Annars får ni dom imorgon när jag är på skolan och inte har något bättre för mig,då kan jag slänga upp dom då,hihi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0