Andra hands val

Är less på vara ett andra hands val.Någon man är med när alla andra inte kan.Jag är less på att jag inte har någon att vara med,alla bara sviker.Trodde jag betydde någonting,men tydligen inte.Alla har gått andra vägar,valt att vara med andra personer.Här står jag ensam kvar,och det var ändå ni som sa att vi skulle hålla ihop för alltid.Jomen visst,så vart det ju.Kolla bara på min klass,jag är utstött som fan.Ingen ser mig,ingen hör mig.
Jag visste att det inte går att lita på människor.Det var därför jag alltid var hos Noppe,vi litade på varann,för han betydde jag någonting,han ville alltid vara med mig,han svek mig aldrig,han fanns alltid där,han kunde jag prata om allt med.Han var en äkta bästa vän,och det finns det få av.Nästan ingen.Nu finns det ingen jag litar på,jag känner mig ensam.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är minst lika utstött som dig .. och du, du är inte ett andrahandsval! inte för mig, men om du menar för i lördags var det inte mitt fel. Oavsett vad du säger eller tycker kommer du alltid va min bäste vän, varesej du vill eller ej!

2012-02-19 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0