Underbara ponny!

Borstade ponnyn min riktigt noga,sadlade och tränsade därefter sedan mötte jag emma och jossan sedan red vi på långritt,fast inte värsta långt.Det tog lång tid då vi skrittade typ bara.När dom andra fegade ur vad det jag och Minnah som visade dom vart huset skulle stå,hihi.Minnah tjurade inte en ända gång trots allt som befann sig runt oss.Hon var så himla härlig,och när vi kom hem fick hon vad hon förtjänade.Äta godis medan jag borstade av lillen,därefter gå ut i hagen till dom andra.Det gick så otroligt bra,underbar ponny jag har!
Ska skypa nu med dom jag ska vara med imorgon,Emma,Jossan,Tove,Tim och Viktor!
Imorgon lär uppdateringen vara sämst dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0