Sticker till betet och rider

Vid 18 rullar jag och Natali till betet för att rida på näst intill alla hästar där.
Sedan sover hon över här,får se vad vi hittar på ikväll men antagligen något roligt,är det fint väder kan man ju alltid trampa sig bort mot hamstatjärn eller till hulitjärn och fiska beroende lite på när vi kommer hem osv.
Ska byta om,har fortfarande ''mys/sov kläder'' på mig,fast det blir nog ett annat mjukisplagg som åker på nu.
Hoppas vädret är hyfsat bra och att det inte kommer regna,för jag avskyr regn,man blir så blöt och äcklig.
 
 
Är så glad att Emma nu hittat en ny stallplats till Bookie där hon förmodligen kommer trivas,bättre än i det andra iallfall.Nära mig kommer han stå också,kanske till och med hemma hos mig en vacker dag,han och Minnah.
Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0