Some day i´ll se you in heaven



Även fast jag blev tokig på dig när du skällde på hästarna hela tiden och skrek åt dig,så kommer det aldrig bli som förut när jag kommer till Kvarsätt 108 igen,för du inte kommer vara där mer.
Jag vet inte om jag orkar oka dit imorgon och inte se henne där,för det har jag alltid gjort
Jag vill skrika håll käften och bli tokig på dig,men hur ska det gå när du aldrig kommer skälla mer ?
 
Skulle kunna skriva en hel bok om hur underbar den där hunden är,eller var kanske jag nu ska säga!
 
R.I.P KIRBA<3

Kommentarer
Postat av: Natta

<3

2012-08-28 @ 17:22:15
Postat av: moa ytter

<3

2012-08-28 @ 20:29:43
URL: http://moaytter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0