Såhär blir det

Nu känner jag verkligen för att komma igång och blogga igen,på grund av den nya designen & headern.
Dock är det så att jag ska försöka blogga varje dag,men jag ska börja 9:an och utöver det så har jag en ponny att ta hand om varje dag som kräver so much time.Det är prov flera dagar i veckan osv.Jag ska hinna med skolan,stallet,kompisar,mig själv och allt därimellan.Under hela 8:an prioterade jag allt före skolan,först och främst Minnah sedan satt jag och spelade Riding Club Championship på facebook minst 1 h varje dag och då bloggade jag också en massor.Börjar jag priotera bloggen framför läxor så tar jag bort den på en gång och thats it.
Jag ska börja 9:an om två dagar,inte 3:an.
Jag har inte tid till att göra en massa skitgöra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0