På tal om ingenting

Jag tycker att alla bloggar skall innehålla läsvärda texter och bilder med bra kvalite.
Sounds much?
Nej,det är inte svåra krav att uppnå precis.
Varannan person äger en systemkamera,varför inte fråga den om den är villig att ställa upp som fotograf.
Det är ganska uppenbart att om man äger en systemkamera så har man ett intresse för att fotografera,right?
Ni kan ju rätta mig om jag har fel.
Man behöver inte lägga upp nya bilder varje dag,det blir kind of tjatigt men någon gång i veckan räcker gott och väl.
Det värsta jag vet är när bloggerskor provocerar,det är bara så jobbigt.
Sure,om man inte vet om man ska ha svarta eller vita converse till den där outfiten så why not fråga ens bloggläsare lixom? Det är en helt annan sak.
Blogga för att det är kul,blogga för att du ska kunna gå tillbaka och se vad du gjorde den 3 Februari om du inte minns det.Blogga inte för att bli kändis,för någon annan,gör det för dig själv.
Om du nu skall blogga.
 
Har du inga åsikter,aldrig delar med dig av något personligt så kommer du aldrig att lyckas.
Varför tror ni Linn Olsson och Nellie Berntsson lyckades för?
För dom var sig själva,dom är sig själva i alla lägen,vet vad dom vill och kan.
Våga skriva åsiktsinlägg,våga stå för vad du tycker,våga vara dig själv.
Skriv åsiktsinlägg,eller vågar du inte det?
Tror du häxan surtant ska döda dig?
För då har du fel.
Jag hatar bloggar som inte sticker ut,jag hatar bloggar utan åsiktsinlägg där det bara står vad man gjort med tex sin ponny idag.Jag hatar folk som utan personlighet,som håller med alla andra,som inte kan stå för vad de tycker.Skriv om vad ni tycker,vad ni vill.
 
 
När dom andra åkte med strömmen kämpade jag emot den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0