Lutar mot att lägga ner

Får se hur jag gör,antagligen kommer jag sluta blogga.Om typ inte någon länkar min blogg och jag får 100 mer besökare,då stannar jag ju.Men nu känns det bara värdelöst.Vill inte sitta inne nu den sista veckan av sommarlovet och blogga till en vägg.Så jag har legat lågt den senaste tiden med uppdateringen.När man lägger upp massor med bildbomber,skriver åsiktsinlägg också får man inte ens lite cred för det,då tappar man intresset för att göra det igen.Jag vet att det är svårt att få läsare till en blogg,men inte såhär omöjligt.Vad måste göras för att folk ska läsa ens blogg?Jag tycker det är upp till dom med stora bloggar att locka till sig besökare till det bra och små bloggarna.Men världen är för egoistisk.Känns som om dom som har de stora bloggarna tänker att dom små inte får få mer besökare än dom själva,så töntigt.Blir det inte en förändring på det här inom en snar framtid lovar jag för sista gången att jag tar bort den här bloggen,och that´s it.Visa annars uppskattning för tusan.Jag bloggar inte för min skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0