Långritt

Idag blev det en långritt.Red upp för korta trekantsbacken,vidare up på galoppstigen sedan över berget och sedan tog vi kvarsättsvägen hem.När jag red på Noppe förra sommaren tog det ca 2-3 h men idag tog det 1 h 30 min och då blev det ändå mest skritt,lite trav och galopp bara.Minnah tjurade lite här och var men då sa jag bara nu jävlar går du fram och då gjorde hon det,efter hon hotat med stegringar,hihi tokan.Hon var superhärlig,dock lite överdrivet taggad för min smak.Gofian!
Imorgon ska jag och Natali fota en massor,så imorgon blir bloggen intressant.
 
Ska knåpa ihop något läsvärt inlägg ikväll också men jag kan inte vara uppe så länge då jag har tandläkar tid imorgon när toppen ska upp.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt med långritt! :)

Svar: Ja gud ja :D
ponnyninorr.blogg.se

2012-08-20 @ 11:26:18
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0