Klättrade idag osv

Idag klättrade jag och Minnah i sandtaget,5 varv.Ja,ni läste rätt,vi tog oss i kragen och klättrade,duktiga var det ja.
Red i alla gångarter och i tempo,så vi var inte ute så länge.Men duktig var hon,min finaste ponny.
Fixade Alva sedan och då gick jag ut och gick med henne,sedan hoppade jag upp och red när jag inte pallade gå mer,dock hade jag ingen hjälm och bara grimma med grimskaft men who cares?
I don´t.Drog en repa över lägdan hemma,känslan.Alva lyste som en sol och tyckte det var super mysigt att vara ute och gå i kvällssolen,det gjorde jag också.Nu ska jag ladda ner en film och kolla på den,fryser sönder och börjar bli sjuk så ska försöka att inte vara vaken hela natten.Min mobil är sönder så jag får drömma om att den funkar,nej men mamma ska åka in med den imorgon på lagning,i miss it.Min lilla älskade telefooooon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0