Justin Bieber

Den första gången jag såg Justin tyckte jag han var snygg,vem gjorde inte det lixom?
Dock tyckte jag hans låtar var rätt så ''mesiga'' så jag lyssnade inte på honom på det sättet som jag tillexempel lyssnade på Rihanna då.Never say never,One time och Baby var inte favoritlåtarna precis,bättre fanns ju.
Eftersom mina vänner inte gillade honom tyckte jag det var pinsamt om lixom jag gjorde det,vilket jag inte tycker nu.
Men tiden gick och han började göra bra låtar,Mistletoe rullade gång på gång,i dagar och månader i mina hörlurar.
Sedan varenda låt han gjort sedan dess har jag älskat,han har vuxit som artist också tycker jag.
Sedan nu kan jag faktiskt stå för att jag tycker han är grymt duktig och framför allt snygg.
Jag gillar lixom honom mer än Ulrik Munther för han gör så mycket bättre låtar,och han har blivit så mycket snyggare också ju äldre han blivit.Gillar jag honom mer än Ulrik är det illa,minst sagt!
 
 
 
Grymmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0