Jobba som bloggerska

En sak som jag har tänkt på är att det måste vara riktigt kul att jobba som bloggerska.
Tänk och skriva en massa läsvärda inlägg,dela sitt liv med personer utifrån hela landet,inspirera folk med text och bilder.Det hade jag lungt kunna jobbat med.Och vadå ''Man behöver ju inte göra något?''
Det är bara bullshit.Alla timmar som måste läggas ner till fotograferingar och allt tänkande och det ständiga grubblandet om vad man ska skirva om.Man ägnar ändå oändligt med tanketid till sin blogg egentligen,iallafall jag även fast det kanske inte syns.Ser jag något,eller tänker på något så försöker jag komma ihåg det så jag kan dela det med er när jag har tid till datorn,till bloggen.Även fast min blogg är så liten,så är det som ett litet jobb för mig.
Att hinna med skolan,kompisar,stallet och en blogg,är ett heltidsjobb.Men jag gillar det och uppskattar varje liten läsare jag har.Jag tar till mig allt ni säger,gott och ont.Jag gör det här för er.
Jag vill självklart att min blogg ska bli stor,det hade varit en dröm och kämpa för att den ska bli det kan jag alltid göra.Dock är bloggvärlden så hård så chansen för att lyckas är väldigt liten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0