Jag vill bli någonting

Jag vill verkligen fortsätta med parellimetoden.Jag vill bli bättre på det jag håller på med.
Om jag tar hjälp av andra kanske jag om 10 år kan hjälpa andra?
Det skulle vara min dröm.Jag ska gå ur nian med flaggan i topp,jag ska bli något,jag ska gå en bra utbildning.
Men det är inte det jag vill,bli advokat eller något.Jag vill jobba med parellimetoden och hjälpa andra med det,och ha ett jobb på sidan om,kanske i någon inredningsaffär eller något.Jag vill jobba med hästarna,det vill jag verkligen.
Dom gör mig lycklig.Jag har alltid tänkt bli psykolog eller advokat men jag vill inte det,visst tjänar jag bra så blir jag ju glad för att jag får mycket pengar,och pengar gör mig lycklig när jag kan shoppa vad jag vill men inte i längden.
Jag vill jobba med något jag trivs med,jag vill inte ha det som nu då det är en pina att pallra mig iväg till skolan.
Jag tänker inte leva som värsta fattiga bondtölpen,aldrig men jag behöver inte ha en miljon i bakfickan som jag shoppar för varje månad.Blir jag tillräckligt duktig och tränar och kämpar kan jag nog bli något inom det jag vill,med envisheten och viljan,och det har jag.Jag vill bli bäst på något,så jag tänker satsa på detta nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0