Igår/Idag

Igår så tog jag fyrhjulingen till emmas stall och hämtade henne.Därefter åkte vi hem till mig och lämnade fyrhjulingen och hämtade min väska.Sedan gick vi ner till Madde och då skjutsade hennes syrras pojkvän oss till Emma.Då slog vi upp datorerna och satt vid dom.Sedan pratade Emma & Madde med deras random kompisar och jag med Alex i flera timmar,planerade en massa saker osv.Idag så kommer jag nog bara ta det lungt hela dagen och sedan ikväll tar jag och Emma på fyrhjulingen till stallet och hon rider sin häst och jag mina ponnysar.Därefter åker vi hem till mig igen med fyrhjulingen och sedan får vi se vad som händer efter det.Kommer antagligen sitta vid datorn då typ,har en massa saker att blogga om.
 
Emma och Bookie,så duktigaaa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin blogg!

Svar: Tack antar jag :D
ponnyninorr.blogg.se

2012-08-15 @ 22:24:17
URL: http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0