Helgen osv

I fredags vilade Minnah helt och hållet.
Så jag,Emma,Jossan åkte till stan och träffade några sedan stack vi till sidsjön och där var vi med John,Wiktor och Tim.Sedan när dom gått hem så stack vi hem till Jossan och gjorde allt och inget.
 
I Lördags så jobbade jag och Emma hela dagen,på kvällen red vi på en supermysig tur i skogen,Minnah skötte sig superbra.Sedan när vi körde hem fyrhjulingen från stallet så sprack kedjan och då stod vi och pratade med Oscar,Simon och Kevin i evigheter innan vi äntligen kom hem.Då drog vi hem till Emma och sedan stack vi ut och träffade några andra.
 
Idag har jag varit i stallet hela dagen,trimmade i paddocken på ridskolan och min ponny var underbar.Red först,över läskiga ridskolebron och Minnah tvekade inte ens,hon bara gick över.Så stolt över henne,äntligen,efter ett halvår,6 månader går hon äntligen över den.I paddocken dressyrade vi och hoppade,vi flög över ca 70-80 cm men jag ville sluta där.Min ponny var en dröm att rida idag,stack inte en enda gång,för första gången i paddocken!
Så glad att hon kunde vara så pass lugn,fin och mjuk.Det tog kanske 30 min att rida till paddocken och där red jag kanske en timme fast då skrittade vi mycket också sedan tog det kanske 30 min hem så vi var ute ett tag.
Nu ska jag kolla på film,imorgon är det skola.Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0