Gårdagen

Vid ca 08.30 var jag i stallet och fixade då först alla stallsysslor.
Därefter tog jag in min lilla ponny och borstade henne super noga.Sedan var det dags för frisering hihi.Så jag tog bort näst intill allt slitet på man,svans och pannlugg.Ska ta lite mer någon dag framöver.Funderar på om hon ska få ha kvar sitt hovskägg eller inte.Men hennes öron ser iallfall förjävliga ut så dom måste jag göra något åt.När jag borstat klart fick hon gå ut i hagen igen.Tog då med Elyon ut,det blev en tur till rundbanan med Loviza och Alva.Red i alla gångarter och var kanske ute i 40 min.När vi kom hem fick dom halva lunchen.Pappa skulle hämta mig vid 12.00 så jag hade inte all tid i världen på mig därav att Minnah fick vila och Elyon inte bli borstad.
På kvällen gick jag till Tove och Jossan och var med dom,senare drog vi ner på selånger,eller vid kanske 22.30 och gick runt där och träffade folk.Efter någon timme gick vi hem och spelade sims,haha töntar osv.
Idag ska jag på Birsta och shoppa allt mellan himmel och jord.
Ikväll ska jag till stallet och rida,berättar mer om det sedan!
 
När jag är hemkommen från stallet så har jag massor att blogga om,så ikväll
kommer det finnas mycket att se och läsa om här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0