Det blev en långritt idag med

Igår red jag,Natali,Loviza runt ridskolan,det gick superbra.
Idag red vi genom lillhällom,upp vid grafströms,upp i huli och sedan ner på träningsbanan och vidare ner på min gata,sedan så fortsatte vi bara hem.Stannade hemma och lät hästarna käka lite från äppelträdet,som även vi åt ifrån.Hästarna var superduktiga och lugna trots regn,grävmaskiner,bussar m.m.
Dock när jag kom hem så blev det lite bråk med grannarna våra.Dom började tjaffsa om ingenting och då sa mamma typ bara:fan vad löjligt och gick haha.Orkar inte berätta mer om det,det är inte intressant för 5 öre satt.
Nu är jag med en kompis vars namn ej får sägas och senare kanske vi ska till mer kompisar,det återstår att se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0