You can´t hold me down

Idag stannade jag hemma då jag låg vaken till 04.00 idag och hostade som en tok,efter att ha tagit host medicin vart det bättre och jag kunde sova lite drygt över två timmar.Men sedan vid 06.30 började det igen.Låg och hostade och hade huvudvärk och det kändes inget vidare att gå till skolan.Smittade typ 3/4 av klassen förra våren då jag gick till skolan såhär så kändes som att jag behövde vila mig lite så att detta inte förvärras.Men nu ska jag sitta här och lata mig ett tag,sedan storstäda haha.Därefter ska jag kolla lite på någon läxa och sedan vid 16.45 ska Minnah skos så då sticker jag till stallet vid 15.00 någon gång så jag hinner mocka och fixa innan.
Ska borsta av henne och sedan bege mig ut efter skoningen.Tänkte longera någon dag men underlaget i paddockarna tillåter ju inte.Men idag ska jag inte vara så ```lojj´´ utan idag vill jag att hon ska vara uppmärksam på mig och göra det jag ber om.Ska kolla på lite inspirationsklipp nu så hejdå med er för ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0