Vi är verkligen -meant to be!

Idag red jag i repgrimman ner till paddocken.Vad gör inte min pärla då?
Jo,hon lägger sig ner med mig på ryggen?!
Jag hamnade typ i chock.Men där låg hon ner i solen med mig sittandes på henne,gud vad det bara värmde i hela kroppen.
Hon rullar ju alltid nästan när hon lägger sig men eftersom hon hade mig på ryggen så tänkte hon ju på det och bara låg där istället med mig,så guulligt så jag smälter.Sedan satte jag mig bakom henne och hon låg ner ett ytterligare tag innan hon tillslut reste sig upp.Känslan man då fick.Åh herregud,att hon litar på mig så pass mycket redan trodde jag aldrig att hon skulle göra,kanske efter typ 5 år.Nu i efterhand förstår jag vad hon gjorde och fylls med tårar i ögonen,det var det bästa som hänt i hela mitt liv.Världens allra finaste och bästa vän,är så lycklig att jag har henne så det finns inte.Hon är verkligen obeskrivlig.Känns som vi verkligen är meant to be,min goaste pärla.

Iallafall så red jag lite löst,longerade,busade lite sedan gav vi hos hem efter hon hade varit på sin upptäcksfärd.Vi tog det bara lungt idag,mamma var med och hade med sig bamse,som fick damp och sprang runt och ville busa med Minnah.Hon bitch-blickade han bara som om han var en idiot,haha fulis!

Bilder kommer så håll utkik :D

Kommentarer
Postat av: natta

ni är absolut meant to be !:D♥

2012-04-28 @ 16:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0