Super ponnyn!

Idag hämtade jag in M,rycktade & sadlade sedan under hennes rosa träns fick hon ha på sig sin repgrimma med långrepet till.Tänkte försöka rida mer på det om ni förstår hur jag menar,utan att använda träset och mest bara ha det för säkerhetens skull.Vi gav oss iaf iväg och det blev två varv runt trekanten i alla gångarter.Vid första galoppen så stack hon ut på lägdan som låg kant i kant med vägen och försökte ta sig an ett par bocksprång men lyckades inte så det blev raka vägen fram där.Sedan andra galoppen var nog den bästa hittills så då bröt jag av när det kändes så bra och berömde och travade av.Sedan skrittade vi av.Hon var jätte duktig,lite tittig och spänd vid ett par tillfällen men det blåste så mycket men annars så gick det kanones.Tjurade vid ett tillfälle men reste sig inte eller bockade något så det var ju toppen!
När vi kom hem fick hon stå lös på gången medans jag borstade av henne,något slick vart det också på hennes nya himalaya.Den andra kastade hon i golvet när den var så gott som ny så fanken att hon gör detsamma med denna ;)



Random picccc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0