Skillnadsbilder på Noppe!

Så här såg Noppe ut när jag hämtade hem honom,vintern 2010!



Och såhär såg han ut sommarn 2011! :)





Själv ser jag stooooor skillnad på honom.Han är en helt ny ponny idag,han är inte alls den ponnyn han var då jag fick hem honom.Nu är han verkligen världens goaste ponny,som alla bara drömmer om.Att gå från en omöjlig mardröm till världens bästa dröm är sjukt.Att jag gjorde han till den han är idag,att jag fick chansen att hjälpa honom,att jag fick vara hans bästa vän,att veta att jag det kommer bli han och jag en dag i framtiden är amazing.Allt jag kan säga är att jag älskar min andra halva mest i världen och tänker på honom all the time.Jag älskar honom över hela mitt hjärta,föralltid.
Jag hoppas han har det bäst och blir behandlad som den stjärna han är,gobubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0