Ripped jeans,skin was showin!

Har som sagt varit i Åre från onsdag kväll till söndag förmiddag.Bilresan dit led jag av ryggsmärtor,härligt.Det var sånna smärtor jag inte står ut med så vrider mig i plågor,uscha.Väl i Åre har jag kollat på film,gotta mig,åkt en massa skidor med natali ofc.På söndag natt vred jag mig också i ryggsmärtor och kom fram till att efter tusen sjukhus besök ska vi göra ett ytterligare till för att jag ska få gå hos en sjukgymnast.Det är ett måste.Jag står inte ut mer,efter 3-4 år står jag kvar med samma jävla smärtor som skulle gå över efter ca 2 år.Min kropp kommer ju ta stryk av alla smärtstillande tabletter som inte ens hjälper.Jag kan väl också få leva som ett normalt barn och inte vara så jävla begränsad.Jag kan inte tänka,åka skidor,stå upp länge,gå långt,oroa mig,skippa en måltid,mocka,fylla vatten,ingenting utan att få dessa jävla smärtor.Okej nu kom jag in på något helt annat.Ursäktar mig lite hihi.

Jag har gjort ett riktigt kap i Åre iallafall,köpte ett par helt nya twintips(skidor) med stavar för 1392 kr om jag ska vara precis.Eller pappa gjorde det åt mig.Är faktiskt riktigt nöjd.De är bland annat gröna så nästa år köper jag förmodligen en svart jacka och ett par gröna täckisar och en matchande mössa till så har jag en riktig skidoutfit som jag är nöjd med :D

Har jag även för någon dag sedan köpt min älskade vårjacka och bytt ett par Rut m. Fler jeans till ett par ljusare då de jag köpte var samma färg som ett par andra jag har.Blir ändå bra till sommaren med lite ljust också.

Emma har haft Minnah,vilket jag tidigare sagt.Hon hade såklart tappat en sko i torsdags så hon har bara tagit det lugnt på promenaderna hon fick sig,men imorgon ska hon skos då vår hovslagare också var med oss i Åre.

Pratade även om att jag var inspirationslös och motivationslös vilket jag fortfarande är då jag har blivit förkyld och det har tagit min ork så har inte haft ork att försöka finna motivationen/inspirationen utan försökt krya på mig.Åt helvete med det,är sjuk som en liten kyckling känns det som.

Känner att detta vart ett långt inlägg men man måste ju hålla sig uppdaterad,inte kan man vila från uppdateringen eller.Någon måtta får det ju vara! :)

Kommentarer
Postat av: natta

Dina skidor är såååååååhäääääära snygga !:D

2012-04-01 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0