PRAKTISKT KEMIPROV IMORGON?

Om någon läser detta som är i min kemigrupp måste ni slänga in en kommentar.Har vi ett praktiskt imorgon då eller vad har vi egentligen?Monica jäveln har ju inte sagt något förutom för typ 2 veckor sen,så jag har ingen aning ja.Har iaf inte gjort en ända läxa,ingenting.Men skit samma,nu ska jag se på ponnyakuten kl.19.00 och sedan äta fylld franska,mumma.Därefter ska jag kolla på ove på kontoret och ta mig ett riktigt bubbelbad,tvätta håret m.m.Har provat en massa kläder m.m,städat och det värsta är att jag älskar det också.Städa vettni,har man städmani så är det såååå kuuuuuuul även hur konstigt det än låter.Man blir som inlåst i sig själv och jag får tänka och fundera på saker,tid för mig själv.Men det är på egna villkor också,annars så säger jag bara åt helvete med städning.Alltid ska det vara på mina villkor hihihihihi♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0