PONNYAKUTEN

Såg nyss på det senaste avsnittet av ponnyakuten,åååååh det är så sorligt den dagen de ska skiljas åt.
Grinade nog lika mycket som shirin ärligt talat,hatar sånt där även fast jag inte var där eller något,haha.
Nu måste jag packa väskan för en heldag i stallet imorgon och en kväll hos emma,orkar inte packaaaa.
Är dressyrsugen som en toooook,hoppas det blir några pass nu i veckan.Nästa Fredag ska jag till paddocken med mamma och träna markarbete,hihi det längtar jag till.Ska bli kul att få visa upp hur duktig hon har blivit.Funderar på om jag ska longera ett par varv på lägdan imorgon eller rida ut,är sugen på både och men tror hon får ut mer av en ridtur,kanske avslutar med att longera ett par varv,så får det bli hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0