Myskväll with the best

Stack som sagt till stallet ytterligare en gång idag.Hämtade in lillen,sedan så borstade jag lääänge. Mamma fick agera frisör så det klipptes man,pannlugg,svans & hovskägg,riktigt fin blev hon och jag borstade henne nogaaa och använde mina magic brushes.Litar inte på att mina talanger som frisör är tillräckligt bra så jag vågade inte rycka in,kanske någon gång i framtiden men mamma duger gott och väl ;) Sedan så ska jag även köpa mig ett lila regntäcke av http://nataliohlen.blogspot.se/ imorgon antagligen då det satt bra,hennes röda är för litet framtill. (Först var hon lite spänd och otålig men sedan efter någon enstaka minut så var hon ko-lugn,inte alltid man är själv i stallet säg,men det är no problem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0