Mamma rider imorgon

Frågade mamma om hon ville rida M imorgon,och såklart ville hon det.Jag slänger antagligen med mig Bamse i bilen så tar jag med mig han ut medans mamma rider.Det blir bara en skritt tur,en kortare väg men det behövs just nu.Vilken tid på dygnet vet jag inte alls,det ända jag vet är att jag inte ska rida eller gå med henne för hand.
Tjurar hon på väg ut i hagen blir det träna,träna träna hur vädret än är.

Just nu,denna sekund känner jag för att göra något men vet inte alls vad.Det finns tusen saker att göra men inget jag vill.Men så är det alltid,vill jag inte göra si eller så gör jag det inte heller.Endast om det är typ plugga eller har med skolan att göra eller med Minnah.Annars så nonononono.

Ännu ett meningslöst inlägg,nu ska jag få duscha gjort iaf!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0