Jäkla skit svenska,skit skola.Helvete

Är som sagt fortfarande inte klar med svenskan då det dampar,vem fan ber elever att göra saker som bara de som jobbar på tidningen kan göra i specialla dokument utan att ens visa hur man gör?Får damp på kärringen.
Nu får hon fasiken skylla sig själv att jag lämnar in den en dag senare,och jag skall inte få IG varning för då åker hon på stor stryk,minst sagt.Nu måste jag spendera ytterligare en till dag till att åka till min moster om hjälp,har spenderat hela lovet åt att grubbla och oroa mig över detta och självklart sätter det sig i ryggen.Man kan ju aldrig få en dag till att spendera sin tid hon sin ponny,och ha roligt med den.Nej ap läxor och prov förföljer en åt höger och vänster.
jaghatarattlärarnaharcpskadorochärmongoliderochdomkandraåthelvetebaraellerdöförjaghatardomskitstövlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0