Ingen ridvecka,eller ridveckor

Vadå ingen ridvecka/ridveckor?
För min ispiration och motivation behöver jag få vara fri från ridingen ett tag och bara göra det jag älskar mest,träna från marken (NH).Det behövs då det finns så mycket jag måste jobba med därifrån.Respekt är inget damen behärskar så jag och Minnah behöver få träna ledarskap och bara ha roligt ett tag framöver.Vi kommer även miljöträna,av många skäl.Ska även ringa Rosa för jag känner att jag behöver träna för henne snarast,även fast det går bra på egen hand kan det ändå vara skönt att få lite hjälp på traven och en massa tips och råd.
Rörigt detta blev.


Kommentarer
Postat av: Linda

bra tänkt. jobba på du är duktigt=) roligt att läsa om er

2012-04-02 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0