I don´t need to stand by your side

Min kväll har varit tråkigare än tråkigast.
Först så kollade jag på svenskan men orkade inte göra någonting på den så sköt upp den tills imorgon,not okey.
Innan det var jag och mamma ute med bamse och medans så skulle pappa fixa fyrhjulingen så jag kunde köra men batteriet var urladdat så även det fick jag skjuta upp tills imorgon.Sedan drog jag ner på skolan med jonas och linus,tänkte kolla om oskar ville följa med men det såg dött ut hos honom så då gick vi tre ner dit och körde fotboll i ca en timme och nu sitter jag och drygar framför datorn och kommer spendera min kväll här framför.
Känner mig som värsta no-lifern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0