En dag bara till spillo

Min dag har varit förjävlig hittils. Vaknade vid 08.00 och gick hem från madde vid 09.00 och sedan drog jag ut med bamse och mamma,tråkigt. Därefter laddade jag upp bilder på fb och sedan stack vi till madde(min moster) och där satt jag i 4 h och försökte mig på svenskan som verkar förbli ogjord,det går f*cking inte.Får ADHD damp eller nått.Nu ska jag väl äta middag inom den närmsta timmen,grillat♥Sen ska jag till stallet och svenskan måste fixas senare,FML är allt jag säger. Förlåt för tråkiga inlägg,jag ska bättra mig men skolan är cp störd ju,åt helvete med den! Nu ska jag tröst äta och sörja,mitt liv
Hörde jag att vi hade lov?
Är allt jag säger för det verkar det inte som iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0