Dagen

Idag tog jag och emma bussen till stallet.Väl där så tog vi hand om sjuka(skadade) hästar och sedan åt vi lunch.Därefter tog vi hand om ponnysarna tills lektionerna började.Då delade Lotta på första gruppen till två grupper,ena gruppen hade hon och den andra hade vi(jag och emma).Första lektionen fick vi bestämma fritt vad de skulle göra men andra lektionen så var det så gott som fritt också men då var det volter de skulle träna på.Första gruppen fattade ingenting och lyssnade inte ens,skitjobbigt.De måste haft skit i öronen eller något men sedan den andra gruppen elever var rolig att träna för de frågade om hjälp/tips när de behövde och lyssnade och gjorde som vi sa.Då känns det lixom roligt.Hatar när folk inte lyssnar sedan blir det bara kaos av det hela.
Minnah vilade idag och jag var stallfri pga ej min dag.Så jag åkte hem ett tag medans emma var i stallet och gick ut med bamse,packade och fixade lite småsaker.Imorgon är det träning för Gittan,har ju gymnasiemässa den tiden men de skiter jag i,kommer senare och de får accepteras också.Här skippas inte träningar hux flux.Nej nej.
Någon måtta får det fasen vara ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0