Boyfriend

Nu vilar M tills imorgon sedan så ska vi ta det luuuuuungt som bara den så allt blir super.Just nu är allt bara snurrande och svart men nu strävar jag efter att inom snar framtid kunna sväva på rosa moln HAHAHAHA,men seriöst.Känner mig inte motiverad alls till att blogga vilket syns på statistiken,thats bad guys!
Men imorgon ska jag rida Macho fritt i ridhuset medans lotta har lektion på andra sidan,taggar inför derååå!
Men sedan ska jag och natta ha en massor med fotograferingar,har även en som redan är gjord men som sagt så får ni se de bilderna i helgen förhoppningsvis.
Denna dag har varit ganska chill.Var effektiv som satan,mockade,fixade all mat,sopade,rengjorde tusentals vatten koppar,med andra ord-vad gjorde vi inte?
Men eftersom vi var så efffektiva på förmiddagen vart det mest chill på eftermiddagen with Emma och Frida Andre,finurliga typer det där.Gick omkring med en skadad häst,blev lite markarbete,OPSS HIHI.Smurfen hette den tror jag,vi vart BFF eller nått.
Nej nu babblar jag bara,så nu får det räcka från min sida!
Kolla på fan,whoos that? EMANUEL OCH BOOKIE =the best<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0