Både mamma & jag red

Idag kom vi till stallet,natali hade fixat allt.Supersnällt.Så mamma fick hämta in hon från hagen och leda in hon,hon måste ju prova på allt.Sedan så borstade vi & sedan åkte sadeln och hennes remondträns på.Denna vecka har hon sammanlagt haft bett 2 dagar och resterande dagar grimma(repgrimma).Men sadel har hon ju haft,sadel och grimma och träns och barbacka.Men idag vart det som sagt träns och sadel.Jag red bort till rundbanan och ett varv där och på hemvägen hoppade mamma upp och red hela vägen hem.Det gick jättebra,inge testningar.Vi skrittade endast och var ute runt en timme.Fick en tvångstanke så jag lindade fram med hennes gröna lindor med hjärtan på hihihi :)



Åh,vad jag saknar min bubbe :'////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0