10 saker som jag stör mig på!

*Folk som inte kan stå för det den tycker/sin åsikt,tex:
personen:Gud,vilken ful bil!
jag:Jag tycker den var fin ja!
personen:Ja,den var ju fin men inte rosten.
Man ba,men nigvfreboivbeofbdwi -.-

*När hästarna tappar skorna

*När lärare favoritiserar elever,de har typ sina hat elever och ängla elever.

*När man tror att det äntligen ska bli vår också kommer det snö -.-

*När paddockarna är förjävliga och inte går att träna i pga skit underlaget

*Att inte fredag är en helgdag,alltså att man är ledig då

*När man säger något och inte blir besvarad

*När man måste gå ut med hunden sena och mörka vinterkvällar

*Att man måste gå i skolan tills man är typ 30 om man vill få ett bra och välbetalt jobb ?!

*När man köper mango och inser när man skalat den att den är dålig


Kommentarer
Postat av: feli

hah, tkr lika dant ja!

förutom sista då... brukar inte äta mango

2012-04-01 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0